قیمت رنگ چوب ترمو نما - قیمت رنگ ترموود - قیمت رنگ ترمووود - رنگ چوب ترمو

قیمت رنگ چوب ترمو نما

قیمت رنگ چوب ترمو نما

در این مقاله میخواهیم راجع به روغن قیمت رنگ چوب ترمو نما موضوعات اررشمندی را خدمت شما ارائه نماییم که امیدواریم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

روغن چوب ترمو موادی است که جهت نگهداری و حفظ سلامت چوب ترموود بکار میرود و از مواد خواص تهیه و تولید که هم از خواص و مزایای ترموود در برابر عوامل مخرب جلوگیری میکند و هم این خواص ها و مزایا را افزایش میبخشد.

این روغن های از خود رنگ بخصوصی ندارد اما با غلظ که دارد تمامی سطح ترموود را میپوشاند و بافت های ترموود را به شکل زیبایی برجسته میسازد.

در کنار این مواد یک نوع رنگ ترموود بسیار مرغوب نیز میباشد که به دلیل ترکیبات با مواد معدنی از میزان کیفیت بسیار بالایی برخوردار میباشد.

رنگ چوب ترموود کیم

رنگ چوب ترموود کیم یکی از مشهورترین و معتبرترین نوع رنگ ترمووود میباشد که در تمامی نقاط دنیا این نوع رنگ را به صورت کامل شناخته شده میباشد.

که محصول ساخت کشور المان میباشد این شرکت بزرگ الارغم اینکه در تهیه و تولید رنگ ترمووود فعالیت دارد در بخشهای دیگری نیز مانند ساخت انواع رنگهای اتومبیل ، رنگهای ساختمانی و رنگ های صنعتی و غیر صنعتی نیز فعالیت چشم گیری دارد.

و در ضمن موضوع دیگر اینکه شرکت بزرگ رنگ سازی ترموود کیم در زمینه صادرات مواد اولیه رنگی نیز به یکی از بزرگترین صادر کننده انواع نگرهای در سطح دنیا شناخته شده است.

این شرکت رنگ های خود را برخلاف دیگر شرکتها در دو بخش به معرفی گرفته است.

  • رنگ چوب ترموود کیم پایه آب
  • رنگ چوب ترموود کیم پایه روغن

رنگ ترموود پایه آب

در این نوع رنگ های جهت رنگ امیزی و رقیق نمودن ان نیازی به این امر نیست چرا که این نوع رنگها به اندازه کافی رقیق میباشند که دارای 78 طیف رنگی از مرغوبترین نوع رنگ با تنوع زیاد برخوردار هستند .

و هنگام اعمال ان تمامی جداره ها و سلول های ترموو را احاطه کرده و بافت های ترمووود را به شکل زیبایی برجسته و زیبا میسازد. که بیشتر در محوطه های داخلی و بیرونی نمای ساختمان بکار میرود.

و به دلیل این که این نوع رنگها از میزان مقاومت و سایش و استحکاک زیادی برخوردار هست بیشتر مشتریان این محصولات در محوطه های بیرونی و فضای آزاد از ان استفاده میکنند.

.

رنگ ترموود پایه روغن

در این نوع رنگ ترموود جهت اجرای رنگ و رقیق نمودن از محلول های تینرها روغنی جهت رقیق نمودن استفاده میشود اما در صورت لوزم نیز میتوان از محلول نفت و بنزین نیز استفاده نمود.

رنگ پایه روغن دارای 78 طیف رنگی میباشد که از خود هیچ گونه رنگ خواصی ندارد اما دارای رنگ دانه هایی است که هنگام اعمال رنگ تا عمق 2 الی 3 میلی متری چوب ترموود نفوذ کرده ولی از خود لایه ای بجا نمیگذارد که باعث میشود تا در برابر عوامل مخرب کاملا ایمن شود.

از این نوع رنگها بیشتر در محوطه ها داخلی و بیرونی استفاده میکنند . که به دلیل شفافیت و جلایی که این نوع رنگ ها دارد مشتریان از ان در محوطه ها بسیار خواص که در دید چشم باشد استفاده میکنند.

تفاوت ترموود فنلاندی با ایرانی

چوب ترموود فنلاندی یکی از معروفترین و معتبرترین چوب ترموود در دنیا بشمار میرود که سابقه چندین دهه را در راستای تولید انواع چوب ترموود دارد.

و یکی از بزرگترین تولید کننده و صادرکننده انواع ترموود در دنیا میباشد که سالانه به میزان 35 میلیار کیلو چوب ترموود را به کشور های همجوار خود صادر میکند.

چوب ترموود فنلاندی از خواص و مزایای زیادی برخوردار میباشد که به صورت کاملا میکانیزم و با احساس مسئوولیت پذیری بسیار بالایی فرایند تولید ان صورت میگیرد.

و از رنگ بسیار زیبا و طراوت طبیعی برخوردار میباشد که مهندسین و معماران زیادی را به خود جلب کرده است.

و از لحاظ کیفیت برتر دارای استانداردهای بین المللی میباشد رنگ طبیعی ان به شکل قهوه ای تیر میباشد که از زیبایی منحصر بفردی برخوردار میباشد.

اما در چوب ترموود ایرانی برای تهیه و تولید ان با کمبود مواد اولیه مواجه میباشد که این مقدار مواد اولیه از کشور روسیه وارد ایران میشود . که در برخی از موارد نیز دچار مشکلاتی نیز میشود که هر چه میزان واردات الوارهای روسی زیاد باشد .

تولید ترموود ایرانی افزایش خواهد داشت و قیمت ان نیز در مناسب میباشد .

اما در صورت کمبوده واردات این محصولات میزان تولید کم میباشد و که در نتیجه در بازارهای داخلی دچار کمبود محصولات ترموود میشود . و این امر باعث شده تا میزان قیمت ترموود افزایش میبابد.

چوب ترموود ایرانی با این که از الوارها چوب روسی تهیه میشود اما محصولات ان به دلیل تولید داخل ایران به نام خود ایران رقم میخورد.

و دیگر این که موضوع اصلی این است که تولید چوب ترموود ایرانی را هیچ شرکت ویا کارخانه ای به عهده نگرفته و به این امر باعث شده تا تولید کنندگان زیای روند تولید را جدی نگرفته و به استانداردهای بین المللی ان توجه ندارند.

به همین دلیل ترموود تولید شده ایرانی دارای کیفیت و کوالتیی ندارد.

و از تفاوت عمده و اساسی ترموود ایرانی و میزان کیفیت کمتری است که نسبت به ترموود فنلاندی دارد.

و در کل نه تنها این که ترموود فنلاندی برتری کامل نسبت به ترموود ایرانی دارد بلکه در مقاسیه با تمامی ترموود های تولید شده در دنیا برتری و کیفیت بیشتری دارد.

قیمت رنگ چوب ترمو نما

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بهترین رنگ برای چوب ترموود یا رنگ ترموود  کیم و یا خرید انواع رنگ ترمووود  ، اجرای رنگ چوب ترمو  همین حالا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

26857360 | 26857114

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *